Når er åpningstider i bakken?
Hverdager 18.00-20.00. Lørdager og søndager 12.00-17:00.

Hva koster det å stå i bakken?
Du får gunstigere priser på heiskort når du er medlem i Son Slalomklubb. Enkeltmedlem koster kr 200,- og familiemedlemskap koster kr 400,-  pr år.
Priser på heiskort:
Medlemmer kan kjøpe sesongkort for kr 600,-.
For ikke-medlemmer er prisen på sesongkort kr 1200,-.
For dagsbesøk er prisen på dagskort kr 200,- og kveldskort kr 100,-.

Trivseksledere: Gratis.

Ønsker du å melde deg inn i Son Slalomklubb
Gå til siden for innmelding. Dette utføres via MinIdrett.no

Når vil jeg motta faktura på medlemskontingenten?
Medlemskontingenten blir fakturert i januar hvert år. Det holder at medlemskapet er registrert for å få kjøpt sesongkort til medlemspris.

Kan jeg betale medlemskontingent kontant i kiosken i bakken?
Nei. Medlemskontingenten blir fakturert i vår medlemsystem og blir sendt ut fra Klubben Online.

Kan jeg kjøpe heiskort eller sesongkort på nettet?
Nei. Dette må kjøpes i kiosken vår i normal åpningstid som er 18 – 20 på hverdager, og 12 – 17 på lørdag og søndag.

Kan jeg betale med kort i kiosken i bakken?
Ja. Vi har nå kortterinal i bakken.

Hvordan betaler jeg treningsavgift?
Faktura kommer i posten til de som har meldt seg på kurs.

Kan jeg leie skiutstyr i bakken?
Nei, vi har dessverre ikke utleie av utstyr.

Det finnes noen rester etter skimarked i trenerbua, spesielt hjelmer, som evt kan lånes ut / kjøpes rimelig. Ta evt. kontakt med leder(at)sonslalomklubb, for spørsmål.(erstatt (at) med @)

Er det tillatt å ake i bakken?
Når bakken er åpen og heisen går, eller når det kjøres med tråkkemaskin i bakken, er det av sikkerhetsmessige årsaker ikke tillatt å ake i bakken. Utenom åpningstider er det fullt mulig å ake der.

Kan jeg leie bakken?
Ja, det er mulig å leie bakken utenom våre åpningstider. Ta kontakt med økonomiansvarlig Anne Risbråthe på kasserer(at)sonslalomklubb.no (erstatt (at) med @)

Hvilke forpliktelser har jeg som medlem i Son slalomklubb?
Klubben drives på frivillig basis av medlemmene. I løpet av en sesong vil du som medlem få tildelt kioskvakt(er). I tillegg oppfordres alle medlemmer å stiller opp på dugnader i bakken høst og vår, slik at ikke de få som drifter bakken til vanlig blir stående alene med dette.

Jeg har kioskvakt, hva innebærer det?
Har du spørsmål rundt kioskvakter kan du kontakte Mari Rakstad på vakt(at)sonslalomklubb.no (erstatt (at) med @)

Medlemsregisteret endret – fått mail ang. MinIdrett? 
Vi har nytt medlemsregisteret på KlubbAdmin. Det innebærer at hvert medlem har fått en profil i MinIdrett. Her er det viktig at persondata blir oppdatert ved endring av adresse, mail og telefonnummer, for at vi skal ha en oppdatert medlemsliste.

Utmelding fra klubben? 
Utmelding fra klubben er per dd nødvendig å utføres skriftlig til nestleder (at) sonslalomklubb.no, for at en ikke skal bli fakturert for en ny sesong. For å slippe feilfakturering, må dette utføres før et nytt år starter, og senest 15.januar.

Dersom dette ikke er utført før utløp av januar mnd, og bakken har vært i drift, er det ikke mulig for SSK å vite om medlemskapet er blitt brukt til å få fordeler og rabatter allerede.

Utestående regninger for medlemsskap i en klubb blir ikke slettet, men må gjøres opp for, dersom en ønsker å komme tilbake som medlem. I MinIdrett blir utestående fordringer synlig for andre klubber, når en søker om medlemsskap hos dem. En kan da bli nektet å melde seg inn i en annen klubb, før regning er gjort opp for. Utmelding fra klubben vil i MinIdrett bli ett tastetrykk unna for den enkelte.

Takk for hjelpen!